Postings ohne jegliche Information (also z.b. "Ich tippe auf Unentschieden bei Spiel XXX" oder "Was meint ihr zu diesem Spiel?") werden gelöscht. Gern gelesen werden Beiträge mit eigenen Meinungen, Analysen, Zahlen, Daten, Fakten...
Perspolis schrieb:Sport: Soccer Lg/Cmp: POR Time: 2130 (CET)
Fixture: Vit. Setubal v Belenenses
Bet Type: UNDER/OVER
Choice: Under 2.5 Stake/Odds: 10 @ 1.70
Reason for pick
Setubal currently holds the best defence in whole Europe with only 3 goals conceeded in 13 games!!
Belenenses last 6 games under,played last away game 0-0 against benfica!!they will fight for third consecutive no loss in league.
classic monday under game for me, due to statistics won´t be high scoring game.
played @ 1,70 BF medium/high
GL @all [[smile]]
Brigitte schrieb:Perspolis schrieb:Sport: Soccer Lg/Cmp: POR Time: 2130 (CET)
Reason for pick
Setubal currently holds the best defence in whole Europe with only 3 goals conceeded in 13 games!!
Belenenses last 6 games under,played last away game 0-0 against benfica!!they will fight for third consecutive no loss in league.
classic monday under game for me, due to statistics won´t be high scoring game.
played @ 1,70 BF medium/high
GL @all [[smile]]
fully agree here,last 12/14 between these teams ended under too
gl [[winkewinke]]
tipperphil schrieb:Ein Statistiktipp für Montag der mir sehr gut gefällt:
2. Liga Holland(Gouden Gids Divisie)
Go Ahead Eagles - VV Venlo = UNDER 2,5 @ BaW für 2,1
Fazit:
Auch wenn die Liga recht Overlastig ist werde ich ein bisserl was aufs UNDER setzen. Auf Grund der 2,1 von BaW kann ich da nicht Nein sagen...
Perspolis schrieb:Sport: Soccer Lg/Cmp: POR Time: 2130 (CET)
GL @all [[smile]]
Hoad schrieb:tipperphil schrieb:Ein Statistiktipp für Montag der mir sehr gut gefällt:
2. Liga Holland(Gouden Gids Divisie)
Go Ahead Eagles - VV Venlo = UNDER 2,5 @ BaW für 2,1
Fazit:
Auch wenn die Liga recht Overlastig ist werde ich ein bisserl was aufs UNDER setzen. Auf Grund der 2,1 von BaW kann ich da nicht Nein sagen...
[[winkewinke]] [[yo]] ein fettes merci für den tipp ,ich konnte auch nicht nein sagen [[grin]] :mrgreen: [[winkewinke]]