NHL Donnerstag/Freitag 02.03.06

toronto

New member
Dez. 2, 2005
890
0
0
NY Islanders - New Jersey
2.57 4.06 2.09
Nashville - Vancouver
2.04 4.06 2.66
Los Angeles - Minnesota
2.11 4.05 2.54
Philadelphia - NY Rangers
2.14 4.12 2.53
Phoenix - Dallas
2.92 4.17 1.89
Florida - Montreal
2.14 3.98 2.45
Colorado - Columbus
1.57 4.49 4.01
Boston - Atlanta
2.09 4.05 2.58
Ottawa - Washington
1.44 4.72 4.95
Calgary - St. Louis
1.54 4.46 4.18

Quelle: betexplorer.com

Haines schrieb:
bitte solche art von postings unterlassen.

Alles klar!

-------------------------------------------------

<b>NY Islanders - New Jersey Devils
Tomorrow, 01:00
US Sports - NHL

Pick: Under 6
Stake: 4/10 Odds: 1.80
Bookmaker: BetAndWin</b>

Nach ihrem 2:1 Heimerfolg gegen Flyers spielen die Devils gegen die Islanders, welche sich Vorgestern gegen Monteal 5:3 geschlagen geben mussten.
Die Devils haben mit den Islanders noch eine Rechnung offen. Am 11.02. erlitt man eine 1:2 Heimniederlage gegen sie. In dieser Saison steht es damit 3:2 für die Islanders. Alle diese Spiele gingen dabei Under 6,5 aus.

11-02-2006 NHL New Jersey NY Islanders 1 - 2
24-01-2006 NHL NY Islanders New Jersey 0 - 4
21-01-2006 NHL New Jersey NY Islanders 3 - 2
21-12-2005 NHL NY Islanders New Jersey 4 - 2
08-11-2005 NHL New Jersey NY Islanders 1 - 4

Bei den Devils wird Martin Brodeur im Tor stehen. Er ist derzeit top drauf (29-18-4, 5 SO, 2.50 GAA) und wird es den Islanders schwer machen zu punkten.
"When you've got Martin Brodeur in the net, that gives you a tremendous amount of confidence," Devils coach Lou Lamoriello said. "It puts less pressure on our shooters." (nhl.com)
Islanders Goalie DiPietro sah gegen die Devils auch immer sehr gut aus ( 2.18 GAA).

Ich tendiere hier zum Under 6. Bei Betsafe und Expekt kann mann auch das Under 5,5 zu @2,15 bzw. @1,95 spielen, ist mir jedoch etwas zu riskant.
Ich kann mir auch gut einen Sieg der Devils vorstellen, schließlich hat man noch eine offene Rechnung mit den Islanders!

atl_comp.gif
Thrashers @ Bruins
bos_comp.gif

Gestern gabs ja einen Überraschungserfolg der Thrashers bei den extrem heimstarken Sabres, Lehtonen mit einer sensationellen Leistung. Dazu, gegen eines der besten Teams 2 Powerplaytore erzielt und 2 mal eine 2-Mann-PK überstanden. Atlanta muss angreifen, Boston zwar genauso, aber mit der Rückkehr von Holik schätze ich die Thrashers einfach einen Tick besser ein. Spielen zwar heute im Bank North Garden, aber mit ausschlaggebend dürfte der Goalivergleich sein, Thrashers wie gesagt mit einem sehr guten Lehtonen, Bruins heute wohl nach langer Zeit wieder mit Raycroft. Wer weiß, wie er sich nach dem Break und der Verletzung präsentiert, aber dass er zum Lundqvuist mutiert ist, glaub ich kaum. Thomas gestern 4 Dinger in Carolina kassiert, klar, dort eigentlich legitim, aber so berauschend hat er wohl nicht gehalten, ich gehe von einer Pause für ihn aus. Eigentlich ist das Spiel recht offen, Atlanta 2 Punkte hinter den Habs auf Platz 9 und 2 Punkte vor den Bruins, die auf 11 liegen. Sozusagen ein 4 Punktespiel, zwar für beide, aber mit dem Sieg gestern in Buffalo im Rücken, denke ich wirds einen knappen, weiteren Auswärtssieg geben. Könnte mir hier gut eine OT vorstellen, ich sag einfach mal 3-2 Thrashers im SO.

Tipp: Atlanta Thrashers 2-Weg @ 2.2 Gamebookers - small/medium

Flyers vs Rangers

Ich hatte mir gerade schön meinen ersten Text hier zurecht gelegt und dann sehe ich doch das Kevin Weekes starten wird und Lundqvist noch einen Tag Pause bekommt. So wird der Rangerssieg nur sehr Small gespielt. Blair Betts wird dem Rangersspiel bei den Bullys sehr gut tun, dazu gab es vor dem Break einen unglaublichen Lauf und die Topreihe durfte auch bei Olympia so zusammenspielen. Das Duell bei 4 Partien ausgeglichen, allerdings die Rangers mit den spielstärkeren Siegen. Bei der letzten Pleite war man auch die bessere Mannschaft und es ging unglücklich in die OT:

Die Flyers längst nicht mehr so souverän, dazu gestern in der OT. Das bedeutet natürlich andererseits, dass sie schon im Rythmus sind, auch wenn es sicherlich sehr kräfteraubend war.
Die Rangers aber für mich trotzdem stärker anzusehen.

Also Small bei 2,6(bet24) auf die Rangers, 3/10, 2-Weg ist da aber vorzuziehen.

Ich spiele noch mit dem Gedanken bei dem Spiel Ottawa-Washington auf Over 6 zu gehen. Ottawa bei den Pens mit 4:3 recht torreich und ohne Hasek sondern mit Emery (10-4-1, 1, 3.12) im Tor....
Ovechkin wird es sich nicht nehmen lassen gegen die Senators zu treffen. Die Caps gegen Toronto mit einem 5:3 auch recht torreich gestartet. Bei ihnen wird wohl wieder Olaf Kölzig (15-22-5, 0, 3.49) im Tor stehen. Er wird jedoch durch das gute Powerplay der Sens mächtig unter Druck geraten....

> Over 6 bei BetandWin für 1,87 finde ich spielbar. [[nixweiss]]

Antero Niittymaki , Philadelphia Flyers - Niittymaki is the probable starter for Thursday's game against the Rangers, reports the Philadelphia Inquirer & Daily News. He is the scheduled starter, but may not play as he is trying to shake off a cold that he caught during the Olympics. Robert Esche would start again if that is the case.

Tomas Vokoun , Nashville Predators - Vokoun is the probable starter for Thursday's game against the Canucks, reports the Nashville Tennessean.

Alex Auld , Vancouver Canucks - Auld is the probable starter for Thursday's game against the Predators, reports the Nashville Tennessean.

Marc Denis , Columbus Blue Jackets - Denis is the probable starter for Thursday's game against the Avalanche, reports the Columbus Dispatch. Pasclaire Leclaire is back to being 100% so it remains to be seen how starts are distributed in Columbus going forward.

David Aebischer , Colorado Avalanche - Aebischer is the probable starter for Thursday's game against the Blue Jackets, reports the Columbus Dispatch. Both Denver area newspapers usually do a great job of stating Colorado's starting goalie, but today there was no mention anywhere.

Curtis Joseph , Phoenix Coyotes - Joseph is the probable starter for Thursday's game against the Stars, reports the Arizona Republic.

Johan Hedberg , Dallas Stars - Hedberg is the probable starter for Thursday's game against the Coyotes, reports the Dallas Morning News. Marty Turco is expected to get the start Saturday against the Avalanche.

Rick DiPietro , New York Islanders - DiPietro is the probable starter for Thursday's game against the Devils, reports the New York Newsday.

Kari Lehtonen , Atlanta Thrashers - Lehtonen is the probable starter for Thursday's game against the Bruins.

Andrew Raycroft , Boston Bruins - Raycroft is the probable starter for Thursday's game against the Thrashers.

Martin Brodeur , New Jersey Devils - Brodeur is the probable starter for Thursday's game against the Islanders.

Henrik Lundqvist , New York Rangers - Lundqvist is the probable starter for Thursday's game against the Flyers. There was a report in yesterday's Philadelphia Inquirer suggesting that Kevin Weekes was slated to get the start, but we've seen nothing of the such in any of the New York newspapers.

Cristobal Huet , Montreal Canadiens - Huet is the probable starter for Thursday's game against the Panthers.

Roberto Luongo , Florida Panthers - Luongo is the probable starter for Thursday's game against the Canadiens.

Olaf Kolzig , Washington Capitals - Kolzig is the probable starter for Thursday's game against the Senators.

Ray Emery , Ottawa Senators - Emery is the probable starter for Thursday's game against the Capitals.

Curtis Sanford , St. Louis Blues - Sanford is the probable starter for Thursday's game against the Flames. He was brilliant last night in a win over the Oilers and is making it awfully hard for Patrick Lalime to even get his foot back in the door.

Miikka Kiprusoff , Calgary Flames - Kiprusoff is the probable starter for Thursday's game against the Blues.

Manny Fernandez , Minnesota Wild - Fernandez is the probable starter for Thursday's game against the Kings.

Mathieu Garon , Los Angeles Kings - Garon is the probable starter for Thursday's game against the Wild. Garon has been pretty brutal over the last month or so possibly as a result of being worn down by being a full-time #1 starter. If the Kings have any hope of makin the playoffs, he'll need to return to form. Fortunately for him, Jason LaBarbera isn't playing much better.

----

Wenns jemandem hilft, mir desöfteren, 90% stimmen da ca.

Calgary - St.Louis X [[schwitz]]

This is the way I see this...St.Louis is in very,very good run 5-1 as I can remember...But from L10 plays 6 of them ended X in regular time and just 2 of them were lossed...Also they r comin' from 2-4 victory over Edmonton as visitors...
Calgary lossed last home game vs. Vancuver and it was pretty unexpected(to me at least)but still they r "much better" side then St.Louis IMO.Courently they r playin' rather shamefull coz they won only 3 of L10 and simple has to be said that 3 of them ended X in regular time.
These two sides have played 2 matches since season strarted and both plays ended X in regular time [[grin]] To me this is must bet @4.80 at Bet-at-home... [[sabber]]

ps.this bet is doesnt include OT!

James schrieb:
atl_comp.gif
Thrashers @ Bruins
bos_comp.gif

Gestern gabs ja einen Überraschungserfolg der Thrashers bei den extrem heimstarken Sabres, Lehtonen mit einer sensationellen Leistung. Dazu, gegen eines der besten Teams 2 Powerplaytore erzielt und 2 mal eine 2-Mann-PK überstanden. Atlanta muss angreifen, Boston zwar genauso, aber mit der Rückkehr von Holik schätze ich die Thrashers einfach einen Tick besser ein. Spielen zwar heute im Bank North Garden, aber mit ausschlaggebend dürfte der Goalivergleich sein, Thrashers wie gesagt mit einem sehr guten Lehtonen, Bruins heute wohl nach langer Zeit wieder mit Raycroft. Wer weiß, wie er sich nach dem Break und der Verletzung präsentiert, aber dass er zum Lundqvuist mutiert ist, glaub ich kaum. Thomas gestern 4 Dinger in Carolina kassiert, klar, dort eigentlich legitim, aber so berauschend hat er wohl nicht gehalten, ich gehe von einer Pause für ihn aus. Eigentlich ist das Spiel recht offen, Atlanta 2 Punkte hinter den Habs auf Platz 9 und 2 Punkte vor den Bruins, die auf 11 liegen. Sozusagen ein 4 Punktespiel, zwar für beide, aber mit dem Sieg gestern in Buffalo im Rücken, denke ich wirds einen knappen, weiteren Auswärtssieg geben. Könnte mir hier gut eine OT vorstellen, ich sag einfach mal 3-2 Thrashers im SO.

Tipp: Atlanta Thrashers 2-Weg @ 2.2 Gamebookers - small/medium

Das war nix, kurz vor Ende 3-2 Bruins...[[sleep]]

Nikola schrieb:
Calgary - St.Louis X [[schwitz]]

This is the way I see this...St.Louis is in very,very good run 5-1 as I can remember...But from L10 plays 6 of them ended X in regular time and just 2 of them were lossed...Also they r comin' from 2-4 victory over Edmonton as visitors...
Calgary lossed last home game vs. Vancuver and it was pretty unexpected(to me at least)but still they r "much better" side then St.Louis IMO.Courently they r playin' rather shamefull coz they won only 3 of L10 and simple has to be said that 3 of them ended X in regular time.
These two sides have played 2 matches since season strarted and both plays ended X in regular time [[grin]] To me this is must bet @4.80 at Bet-at-home... [[sabber]]

ps.this bet is doesnt include OT!

...3-1FT [[wc]] ....but it was hell of the fight that Calgary have showed and at the end they won [[hammer]]